Subject: RE: Kiri
From: "Avo Rahu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 9 Feb 2024 15:12:51 +0200

Tere!

Pärnumaa Üristranspordikeskus kooskõlastab riigitee 19101 
Audru–Tõstamaa–Nurmsi km 8,757-8,838 ja km 13,014-14,485 Saulepa–Lindi 
lõikude rekonstrueerimise projekteerimistingimused.

Lugupidamisega

Avo Rahu 51 34 627

PÜTK vanemlogistik

From: [email-masked] [mailto:[email-masked]]
Sent: Friday, February 9, 2024 12:29 PM
To: Riigimetsa Majandamise Keskus <[email-masked]>; Eesti Lairiba Arenduse 
Sihtasutus <[email-masked]>; Elektrilevi OÜ <[email-masked]>; 
Enefit Connect OÜ <[email-masked]>; MTÜ Pärnumaa Ühistranspordikeskus 
<[email-masked]>; Telia Eesti AS <[email-masked]>
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 19101 Audru–Tõstamaa–Nurmsi km 8,757-8,838 ja km 
13,014-14,485 Saulepa–Lindi lõikude rekonstrueerimise 
projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 09.02.2024

Registreerimise number: 8-1/24-025/2271-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>